شخصیت شناسی

روانشناسی ،فال روزانه ، فال هفتگی ، توصیه های عاشقانه هفتگی ، شخصیت شناسی اسم

شخصیت شناسی

روانشناسی ،فال روزانه ، فال هفتگی ، توصیه های عاشقانه هفتگی ، شخصیت شناسی اسم

فال هفتگی PMC (از تاریخ 27 شهریور تا 2 مهر )

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

فال هفتگی PMC

از تاریخ 27 شهریور تا 2 مهر

فال هفتگی


برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید…


فروردین: 🌷
چشم و هم چشمی را کنار بگذارید . برای رسیدن به نیتی تلاش و کوشش بسیار داشته اید. و از همه یاری گرفته اید .گرچه این کار خوب است ولی پافشاری بیش از حد اوضاع را خراب میکند . ممکن است انجام کار به تاخیر بیافتد . نرسیدن به خواسته ها گاهی ذهنتان را آزار میدهد .کمی جسارت داشته باشید و صبور باشید.خبر خوبی دریافت خواهید کرد .به تغذیه تان تناسب و نظم بدهید.




اردیبهشت: 🌷
دوستان بسیاری دارید موقعیت خود را بشناسید و تا می توانید به مردم نیکی کنید. به زودی در کارتان گشایشی حاصل می شود.شما فقط به کمی اراده و تلاش نیاز دارید تا موفقیت را در آغوش بگیرید. بدانید کسی در زندگی برنده است که روی پای خود بایستد. اتفاقی ناگوار باعث شده کسی که دوستش دارید بر سر عقل بیاید و از کارهای گذشته دست بردارد.




خرداد: 🌷
 از تند مزاجی و بد اخلاقی دست بردارید بزودی اوضاع و احوال تان خوب میشود و زبان زد خانواده میشوید. شما قلب پاک و مهربان دارید. مسله یی را که مدتها پنهان کرده بودید ممکن است این روزها آشکار شود تغیری در تصورات و افکارتان رخ میدهد که بعد ها نتیجه آن مشخص میشود. در مقابل ترس هایتان باستید زیرا باعث میشود قوی تر از آن چیزی شوید که همیشه فکرش را میکنید.




تیر : 🌷
شخصی سعی دارد چیزی به شما بگوید؛ به حرف های او گوش کنید. با دوستان خود صادق و بی ریا باشید اما هر کسی را محرم اسرار خود قرار ندهید. وقوع اتفاقی غیرمنتظره باعث تحولی در زندگی عاطفیتان می شود. همسر یا عزیزتان از شادی روی ابرها به پرواز در می آید. مایلید اصلاعات بیشتری در مورد فردی کسب کنید. حوصله به خرج دهید تا زمان مناسب فرا برسد.

 

مرداد: 🌷
از مسئله ای رنج می برید و مایل هم نیستید مسئله را با کسی درمیان بگذارید، تا رسیدن به هدف راه درازی در پیش دارید. از کسی انتظار کمک داشتید اما برآورده نشده است. بهتر است به همت و ارادۀ خود تکیه کنید و راه چاره ای بیابید. در شرایط کنونی محل کارتان تغییر و استرس را از خودتان دور کنید. به دنبال راهی باشید که به زندگی تان معنا و مفهوم ببخشد. در یک میهمانی برخوردی زیبا اتفاق می افتد.


شهریور: 🌷
منتظر خبری هستید، از اضطراب و دلشوره یک لحظه آرام و قرار ندارید؛ نگران نباشید آنچه باید اتفاق بیفتد رخ خواهد داد. در مورد مشکل پیش آمده این اواخر شما می خواهید مثل یک فرمانده دستور آتش صادر کنید آنهم با فریاد، یادتان باشد زندگی میدان جنگ نیست و شما نمی توانید دیگران را تحت کنترل داشته باشید؛ انتظاراتتان را تغییر دهید تا به رضایت برسید.


مهر: 🌷
فرصت های پیش آمده را از دست ندهید، مشکلات نباید شما را ناامید کنند. هر مشکلی هرچقدر هم که سخت باشد عاقبت با تدبیر و تلاش، آسان می شود. برملا شدن رازی خیالتان را آسوده می کند، آنچه این روزها لازم دارید کمی صبر است. مراقب رفتارتان باشید، با خوش رفتاری از رنجش اطرافیان جلوگیری کنید. اتفاقی غیر منتظره در خانواده شما را بی نهایت خوشحال خواهد کرد.



آبان :🌷
دقت کنید و با عجله تصمیم نگیرید، اگر به اعتقادتان ایمان داشته باشید از هیچ مشکلی در هراس نخواهید بود. کاستی ها وضعف های خود را بشناسید و آنها را برطرف کنید. همیشه نمی توان درست و غلط را به راحتی تشخیص داد اما لازم نیست خودتان را بیش از حد سرزنش کنید. همه اشتباه می کنند مهم این است تلاش کنید دیگر آن خطا را تکرار نکنید. شخصی باز به شما دروغ می گوید حواستان را جمع کنید.




آذر : 🌷
شخص نادانی شما را رنجانده سعی کنید با منطق و دلیل او را به ارزش زندگی واقف سازید وگرنه از او برای همیشه بگذرید. تلاش و سعی و استقامتی که در راه رسیدن به مقصود داشته اید نتیجه خوبی در پی خواهد داشت به شرط آنکه به دیگران صدمه نزنید برای رسیدن به مقصودتان از هر راهی که میتوانید بهره بگیرید هوا و هوس را از فکرتان خارج کنید.



دی:🌷
بدون تلاش به جایی نمی رسید باید قوانین زندگی را بشناسید
به شادی های کوچک زندگی فکر کنید
شما منصف هستید برای مشکل پیش آمده با برقراری مساوات راه حلی پیدا کنید
در جلسه ای بهتر است قبل از آنکه صحبت کنید کمی فکر کنید و اجازه بدهید کمی زمان بگذرد
آنچه از دست داده اید به زودی به دست می آورید
شخصی شما را بسیار دوست دارد احترامش را نگه دارید



بهمن:🌷
بیهوده از سختی های روزگار گله و شکایت نکنید. فایده ندارد که هیچ حسته ترتان نیز میکند. لازم است کاری را شخصا انجام دهید. این روزها تصمیم مالی مهمی نگیرید زیرا ضرر میکنید. از افکار بیهوده بیرون بیایید و برای خود سرگرمی ایجاد کنید. در دوستی صادق و صمیمی باشید زیرا در زندگی به دوستان مخلص نیاز خواهید داشت.


اسفند : 🌷
مشکلات این روزهایتان نتیجه بی فکری های خودتان و اطرافیانتان است. با شخص بی طرفی که تجربه دارد مشورت کنید تا راه درست را نشانتان بدهد. در فکر انجام کاری هستید که از نتیجه آن چندان مطمئن نیستید. کینه و نفرت اول خودتان را زخمی میکند بعد دیگران را. سعی کنید تغییری در افکار خود ایجاد کنید. اگر از کرده خود پشیمان هستید باید گذشته را جبران کنید.




بزرگترین کانال طالع بینی و روانشناسی تلگرام👇
💡 شخصیت شناسی 💡👇
https://telegram.me/joinchat/AsUKhDukJFl2EN4x19EZoA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی