شخصیت شناسی

روانشناسی ،فال روزانه ، فال هفتگی ، توصیه های عاشقانه هفتگی ، شخصیت شناسی اسم

شخصیت شناسی

روانشناسی ،فال روزانه ، فال هفتگی ، توصیه های عاشقانه هفتگی ، شخصیت شناسی اسم

توصیه های عاشقانه هفتگی (27 شهریور تا 2 مهر 95)

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ

توصیه های عاشقانه هفتگی

از تاریخ 27 شهریور تا 2 مهر 95

توصیه های عاشقانه


برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید…





😍 فروردین 😍
 این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.


😍 اردیبهشت😍
حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.


😍 خرداد 😍
عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.



😍 تیر 😍
 باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.



😍 مرداد 😍
 در این شرایط خاص باید با عقل و فکر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان کاری از پیش برد. برای رسیدن به کسی باید با فکر و تدبیر رفتار کرد نه با حرفهای دهان پر کن!!!



😍 شهریور 😍
موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.





😍مهر😍
در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.




😍 آبان 😍
 بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!



😍 آذر 😍
 باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.



😍 دی 😍
کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.




😍 بهمن 😍
 پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.


😍 اسفند 😍
 همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی